Tichetele de masă, 15 lei pe zi de la 1 Decembrie
Angajatorii care le acordă salariaților și tichete de masă pot mări valoarea acestor bonuri până la maximum 15 lei (față de 9,5 lei) pentru ziua lucrătoare, potrivit Legii nr. 218/2016, care intră în vigoare de la 1 decembrie.
Angajatorii care le acordă salariaților și tichete de masă pot mări valoarea acestor bonuri până la maximum 15 lei (față de 9,5 lei) pentru ziua lucrătoare, potrivit Legii nr. 218/2016, care intră în vigoare de la 1 decembrie. Angajatorii nu vor fi obligați să acorde tichete cu noua valoare maximă (15 lei), ci doar să se încadreze în ea, deci pot rămâne și la valoarea de 9,5 lei. „Firmele cu marje mari de profit vor putea acorda, și cu siguranță că vor da astfel de măriri salriale, ca măsură de fidelizare a angajaților. Dar cele cu profituri mici vor da tichete ca și până acum, pentru că nu t…
-
Zelenski dezvăluie o posibilă ofertă a SUA: Ucraina ar putea intra în NATO dacă renunță la Donbas. Președintele ucrainean spune că populația va decideEveniment · 14 noiembrie 2026
-
Haosul pe aeroporturile din SUA continuă: Peste 8.000 de zboruri anulate după blocarea traficului aerian. Milioane de pasageri riscă să fie afectați și în weekendEveniment · 14 noiembrie 2026
-
Primul gaz din Neptun Deep vine în prima jumătate a lui 2027. Ce se știe despre cine îl cumpără și cât rămâne în RomâniaEnergie · 14 noiembrie 2026