Ministerul Muncii a publicat proiectul de hotărâre de guvern care stabilește majorarea salariului minim brut de la 1 iulie 2026, la 4.325. Impactul financiar asupra bugetului general consolidat este estimat la 622 milioane lei pentru iulie-decembrie 2026
Ministerul Muncii a publicat vineri proiectul de hotărâre de guvern care stabilește majorarea salariului minim brut de la 1 iulie 2026, la suma de 4.325 lei lunar, în creștere cu 6,8%. Documentul rămâne în dezbatere publică până pe 28 decembrie. În…
Ministerul Muncii a publicat vineri proiectul de hotărâre de guvern care stabilește majorarea salariului minim brut de la 1 iulie 2026, la suma de 4.325 lei lunar, în creștere cu 6,8%.
Documentul rămâne în dezbatere publică până pe 28 decembrie.
În prezent, salariul de bază minim brut pe țară garantat în plată este stabilit la 4.050 lei lunar.
Citește și
-
Nici bine nu ne obișnuim cu inteligența artificială că deja se discută de superinteligența artificială - ASI, o formă ipotetică de AI, dotată cu funcții cognitive și capacități de gândire mult mai avansate decât cele ale oricărei ființe umane. Ce este și cât de departe suntem de ASI?ZF 24 · 14 noiembrie 2026
-
România importă sâmbătă după amiază peste 1.300 MW de energie, deși ambele reactoare de la Cernavodă au fost repornite. Producția internă acoperă doar 80% din consumEnergie · 14 noiembrie 2026
-
Belgianul Xavier Piesvaux, artizanul expansiunii Mega Image pe piață, care a crescut de la 19 la 420 de magazine, a revenit în România după un deceniu pentru a cuceri din nou piața, de data asta împreună cu ProfiEveniment · 14 noiembrie 2026