zf.ro Abonează-te ZF
EUR/RON5,3498+0,07% USD/RON4,8428+0,57% GBP/RON6,4023+0,14% CHF/RON5,7814−0,21% Curs BNR · 13.11.2026
Analiza ZF · Profesii

Ministerul Muncii a publicat proiectul de hotărâre de guvern care stabilește majorarea salariului minim brut de la 1 iulie 2026, la 4.325. Impactul financiar asupra bugetului general consolidat este estimat la 622 milioane lei pentru iulie-decembrie 2026

Ministerul Muncii a publicat vineri proiectul de hotărâre de guvern care stabilește majorarea salariului minim brut de la 1 iulie 2026, la suma de 4.325 lei lunar, în creștere cu 6,8%. Documentul rămâne în dezbatere publică până pe 28 decembrie. În…

de Roxana Dumitru Rosu - Mediafax , Editor 19.12.2025 · 14:55 1 min de citit

Ministerul Muncii a publicat vineri proiectul de hotărâre de guvern care stabilește majorarea salariului minim brut de la 1 iulie 2026, la suma de 4.325 lei lunar, în creștere cu 6,8%.

Documentul rămâne în dezbatere publică până pe 28 decembrie.

În prezent, salariul de bază minim brut pe țară garantat în plată este stabilit la 4.050 lei lunar. 

Citește și