Argeș, primul județ în care purtarea măștii devine obligatorie pe stradă. Premierul Orban anunță posibile restricții de la 1 august: limitarea programului teraselor și cluburilor, purtarea măștii obligatorie în spațiile publice aglomerate
Toate persoanle cu vârsta de peste 5 ani vor fi obligate începând de mâine să poarte mască în toate localitățile din județul Argeș, a anunțat marți prefectul județului Emanuel Soare, într-o conferință de presă. În Argeș, au fost raportate circa 100 de cazuri de infectări cu coronavirus zilnic în ultimele zile.
Foto: Ziarul Financiar
„Amenzile sunt cele prevăzute de legislația în vigoare, de la 500 de lei până la 2.500 de lei. Se vor aplica amenzile în cuantum maxim pentru că suntem conștienți că în acest moment trebuie să schimbăm modul în care insistăm asupra măsurilor care trebuie respectate și asupra modului în care înțelegem că trebuie să le adoptăm.
Toate persoanle cu vârsta de peste 5 ani vor fi obligate începând de mâine să poarte mască în toate localitățile din județul Argeș, a anunțat marți prefectul județului Emanuel Soare, într-o conferință de presă. În Argeș, au fost raportate circa 100 de cazuri de infectări cu coronavirus zilnic în ultimele zile.
„Amenzile sunt cele prevăzute de legislația în vigoare, de la 500 de lei până la 2.500 de lei. Se vor aplica amenzile în cuantum maxim pentru că suntem conștienți că în acest moment trebuie să schimbăm modul în care insistăm asupra măsurilor care trebuie respectate și asupra modului în care înțelegem că trebuie să le adoptăm. Scopul nostru este ca din acest moment fiecare cetățean să respecte regulile, să poarte masca și să respecte distanța fizică. (…) Toate deciziile intră în vigoare din momentul acesta, cu excepția obligativității purtării măștii, care va intra în vigoare de mâine dimineață (miercuri – n.r.)“, a spus prefectul, citat de Mediafax. Purtarea măștii va rămâne obilgatorie în localitățile din județul Argeș pe o perioadă nelimitată, până când numărul de infectări zilnice noi va scădea. De asemenea, programul teraselor va fi restricționat până la ora 22:00 în timpul săptămânii și 23:00 în week-end. „Orice operator care nu respectă legislația în vigoare va fi amendat și închis pentru o perioadă de14 zile“.
Citește și
3 min
Rareș Udrescu
3 min
Rareș Udrescu
5 min
Cristian Hostiuc