Briefigul zilei de 31 octombrie 2023
» Guvernul a aprobat ordonanța privind salariul de bază minim în construcții, agricultură și industria alimentară Actul normativ aprobat de guvern stabilește noile valori ale salariului minim în construcții, agricultură și industria alimentară, care se vor aplica începând cu veniturile…
Foto: Ziarul Financiar
» Guvernul a aprobat ordonanța privind salariul de bază minim în construcții, agricultură și industria alimentară
Actul normativ aprobat de guvern stabilește noile valori ale salariului minim în construcții, agricultură și industria alimentară, care se vor aplica începând cu veniturile aferente lunii noiembrie. În sectorul construcțiilor, salariul minim brut va fi de 4.582 de lei, iar în domeniul agricol și în industria alimentară salariul minim brut va fi 3.436 de lei. În prezent, salariul minim brut în construcții este de 4.000 de lei, iar în sectorul agricol și industria alimentară este de 3.000 de lei. De majorarea salariului minim brut în domeniul construcțiilor vor beneficia 423.110 salariați, iar în sectorul agricol și industria alimentară 168.000 de salariați.
» Plățile cash vor fi plafonate din noiembrie
Citește și
3 min
Rareș Udrescu
3 min
Rareș Udrescu
5 min
Cristian Hostiuc