Potrivit HG nr. 598/2024 pentru stabilirea salariului de bază minim brut pe țară garantat în plată, începând cu data de 1 iulie 2024, s-a majorat salariul minim brut la 3.700 lei/luna
Prevederile prezentei intră în vigoare la data de întâi a lunii următoare celei în care prezenta lege se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.
„Deși toți cei 900 de angajați ai centrului lucrează de acasă începând cu data de 10 martie, am realizat în ultimele două săptămâni peste 25 de lansări în producție pentru aplicații
, familiei și protecției sociale și al președintelui Institutului Național de Statistică nr. 1.832/856/2011, publicat pe site-ul Mininisterului Muncii și Solidarității Sociale în data
Potrivit ultimelor date, 10.000 de controale au fost deja realizate, ceea ce confirmă intențiile guvernului în condițiile în care ministrul muncii Muriel Penicaud a anunțat că 50.000
„În România sunt foarte mulți copii care au pregătire solidă, care prind foarte repede, muncesc mult și pot să facă față responsabilităților care le-au fost date încă din primele 3
Studiul a adunat date din 31 de țări și a folosit ca surse pentru acestea Organizația de Cooperare și Dezvoltare Economică, Eurostat, Banca Mondială, United Nations Development Program