Majoratul digital – noua vârstă a maturității online. Ce înseamnă pentru copii, părinți și platforme
România introduce conceptul de maturitate digitală la 16 ani, printr-o nouă lege care își propune să protejeze copiii în mediul online.
↑↓ alege · Enter deschide · Esc închide · Toate rezultatele
6355 de rezultate în articole · cele mai relevante primele
România introduce conceptul de maturitate digitală la 16 ani, printr-o nouă lege care își propune să protejeze copiii în mediul online.
Ministrul educației, Daniel David, spune că școala în trei schimburi este ilegală și că, începând din acest nou an școlar, acest mod de a organiza cursurile nu mai există în România
România are o pondere de aproape 79% a adulților cu vârsta cuprinsă între 25 și 64 de ani care aleg cursurile de formare profesională necesare pentru locul lor de muncă ca mijloc de
Iulia Nartea, directorul general al companiei de curierat UPS pentru România, Grecia și Balcani, a fost numită director general al subsidiarei din Italia, cu sediul la Milano, în noiembrie
timpului mai multe afaceri în IT&C, iar acum lucrează la lansarea unui smartwatch, a fost declarat antreprenorul lunii februarie de către Ambasada Statelor Unite ale Americii în România
Rata de încetare a contractelor de muncă în România, incluzând plecări voluntare și disponibilizări, a crescut anul trecut cu 0,2 puncte, la 16,4%, peste media din Europa Centrală și
Omul de afaceri austriac Erich Urban, care deținea 20% din acțiunile distribuitorului de utilaje Titan Machinery România, a ieșit din afacere și a renunțat și la poziția de director
de 126 mil. euro anul trecut, l-a numit în poziția de CEO pe Kim Keollner (37 de ani), un manager de origine sud-coreeană care a lucrat anterior pentru companii precum Decathlon România
La 99 de ani de la Marea Unire de la 1 decembrie 1918, România nu are autostrăzi de la est la vest și de la nord la sud, 3 milioane de români sunt plecați la muncă în Occident și există
Investitorii nu vor ocoli România și nici nu vor renunța la activitățile din țară dacă salariul minim va crește de la nivelul actual de 1.050 de lei brut la 1.200 de lei începând cu