Oficial: Guvernul a aprobat creșterea salariului minim la 3.000 de lei brut cu 200 de lei impozabili, adică 1.860 de lei net
Guvernul a aprobat creșterea salariului minim la 3.000 de lei brut cu 200 de lei impozabili, adică 1.860 de lei net, anunță, joi seară, Ministerul Muncii. „Această modificare a salariului de bază minim brut pe țară garantat în plată reprezintă…
Foto: Ziarul Financiar
Guvernul a aprobat creșterea salariului minim la 3.000 de lei brut cu 200 de lei impozabili, adică 1.860 de lei net, anunță, joi seară, Ministerul Muncii.
„Această modificare a salariului de bază minim brut pe țară garantat în plată reprezintă o creștere de 17,6 %, ceea ce în valoare absolută înseamnă 450 de lei, iar în valoare netă salariul este de 1.863 lei, majorarea fiind de 339 lei, iar creșterea pe net de 22,2%”, au transmis reprezentanții ministerului de resort.
Stabilirea salariului de bază minim brut pe țară garantat în plată pentru anul 2023 s-a făcut prin negociere și acordul comun al guvernului, reprezentanților patronatelor și sindicatelor, în cadrul ședinței Consiliului Național Tripartit, mai menționează sursa citată.
Citește și
2 min
Iulian Tenchiu
2 min
Iulian Tenchiu
34 min
Ștefan Stan