zf.ro Abonează-te ZF
EUR/RON5,3498+0,07% USD/RON4,8428+0,57% GBP/RON6,4023+0,14% CHF/RON5,7814−0,21% Curs BNR · 13.11.2026
Analiza ZF · Profesii

Oficial: Guvernul a aprobat creșterea salariului minim la 3.000 de lei brut cu 200 de lei impozabili, adică 1.860 de lei net

Guvernul a aprobat creșterea salariului minim la 3.000 de lei brut cu 200 de lei impozabili, adică 1.860 de lei net, anunță, joi seară, Ministerul Muncii. „Această modificare a salariului de bază minim brut pe țară garantat în plată reprezintă…

de Răzvan Botea , Reporter 08.12.2022 · 23:19 1 min de citit
Oficial: Guvernul a aprobat creșterea salariului minim la 3.000 de lei brut cu 200 de lei impozabili, adică 1.860 de lei net

Foto: Ziarul Financiar

Guvernul a aprobat creșterea salariului minim la 3.000 de lei brut cu 200 de lei impozabili, adică 1.860 de lei net, anunță, joi seară, Ministerul Muncii.

„Această modificare a salariului de bază minim brut pe țară garantat în plată reprezintă o creștere de 17,6 %, ceea ce în valoare absolută înseamnă 450 de lei, iar în valoare netă salariul este de 1.863 lei, majorarea fiind de 339 lei, iar creșterea pe net de 22,2%”, au transmis reprezentanții ministerului de resort.

Stabilirea salariului de bază minim brut pe țară garantat în plată pentru anul 2023 s-a făcut prin negociere și acordul comun al guvernului, reprezentanților patronatelor și sindicatelor, în cadrul ședinței Consiliului Național Tripartit, mai menționează sursa citată.

Citește și