zf.ro Abonează-te ZF
EUR/RON5,3498+0,07% USD/RON4,8428+0,57% GBP/RON6,4023+0,14% CHF/RON5,7814−0,21% Curs BNR · 13.11.2026
Analiza ZF · Business Legal

Primele măsuri cu impact fiscal și bugetar major adoptate de noul guvern

Guvernul a aprobat la sfârșitul săptămânii trecute două ordonanțe de urgență cu impact semnificativ pentru buget și pentru afaceri. De asemenea, prin hotărâre a majorat salariul minim brut pe țară cu 16%.

de Cristina Bellu , Reporter 08.01.2017 · 21:01 1 min de citit și în ziarul tipărit
Primele măsuri cu impact fiscal și bugetar major adoptate de noul guvern

Foto: Ziarul Financiar

Guvernul a aprobat la sfârșitul săptămânii trecute două ordonanțe de urgență cu impact semnificativ pentru buget și pentru afaceri. De asemenea, prin hotărâre a majorat salariul minim brut pe țară cu 16%.

Salariul minim brut

Salariului de bază minim brut pe țară garantat în plată este de 1.450 lei lunar începând cu data de 1 februarie 2017, pentru un program complet de lucru de 166 de ore în medie pe lună, reprezentând 8,735 lei/oră. Prin urmare, valoarea salariului de bază minim brut pe țară garantat în plată crește cu 16% față de sfârșitul anului 2016, respectiv de la 1.250 de lei la 1.450 de lei.

Citește și