Vești proaste pentru angajatori: Cresc costurile forței de muncă pentru cei care angajează zilieri
Începând cu 1 iulie 2024, salariul minim brut pe țară va crește la 3.700 de lei, astfel cei care vor angaja zilieri vor scoate mai mulți bani din buzunar, conform legii privind exercitarea unor activități cu caracter ocazional desfășurate de…
Foto: Ziarul Financiar
Începând cu 1 iulie 2024, salariul minim brut pe țară va crește la 3.700 de lei, astfel cei care vor angaja zilieri vor scoate mai mulți bani din buzunar, conform legii privind exercitarea unor activități cu caracter ocazional desfășurate de zilieri.
Legea nr. 52/2011 privind exercitarea unor activități cu caracter ocazional desfășurate de zilieri, intrată în vigoare la 15 aprilie 2011, reglementează remunerația brută primită de cei care exercită activități cu caracter ocazional care trebuie să fie cel puțin egală cu valoarea pe oră a salariului minim brut pe țară.
Salariul minim brut pe țară va crește la 3.700 de lei, conform Hotărârii Guvernului nr. 598/2024. Astfel, remunerația orară pentru zilieri va crește de la 19,960 lei pe oră la 22,024 lei pe oră.
Citește și
2 min
Ștefan Stan
2 min
Cristina Roșca
1 min
Ștefan Stan